Είσαι εδώ: Υγεία και ομορφιά  »  Συμβουλές  »  Ενοχλητικές επιπτώσεις της εμμηνόπαυσης - πώς να τις αντιμετωπίσουμε;

Ενοχλητικές επιπτώσεις της εμμηνόπαυσης - πώς να τις αντιμετωπίσουμε;

Δημοσιεύθηκε ανά κατηγορία Συμβουλές       
Ενοχλητικές επιπτώσεις της εμμηνόπαυσης - πώς να τις αντιμετωπίσουμε;

Η εμμηνόπαυση, η ίδια με την πρώτη έμμηνο ρύση ή την εγκυμοσύνη, είναι μια ξεχωριστή στιγμή στην ζωή της γυναίκας. Με την έλευση της εμφανίζεται κατάπαυση των αναπαραγωγικών δυνατοτήτων - ο οργανισμός δεν παράγει πλέον τα ωάρια.

Πώς να προετοιμαστείτε για την εμμηνόπαυση;

Μερικές γυναίκες περνούν από διάφορες φυσιολογικές αλλαγές σχεδόν χωρίς κάποιο πρόβλημα. Άρα μπορούν επομένως, να μην αισθάνονται τις επιπτώσεις της εμμηνόπαυσης πολύ άσχημα.

Συνήθως, όμως, η εμμηνόπαυση είναι αρκετά ενοχλητικός χρόνος.

Αλλά πριν την έναρξη ή και κατά τη διάρκεια, μπορούμε να αποτρέψουμε την αρνητική μεταβολή. Αναμφίβολα ο γρήγορος ρυθμός της ζωής, που λειτουργούμε με υψηλό άγχος,

η κακή διατροφή και η σποραδική σωματική δραστηριότητα κάνει την εμμηνόπαυση να είναι ακόμη πιο αφόρητη. Για αυτό εκ των προτέρων πρέπει να φροντίζουμε για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής, ιδιαίτερα για τις τακτική σωματική δραστηριότητα, ξεκούραστο ύπνο και

μια καλή διατροφή.

Η εμμηνόπαυση απαιτεί την τήρηση μίας καλής διατροφής.

Δεν θα πρέπει να περιέχονται σε αυτήν τρόφιμα που περιέχουν κορεσμένα λίπη (αυτά που χρησιμοποιούνται στα προϊόντα ζωικής προέλευσης). Είναι καλύτερα να μειώσουμε το καφέ, τα τσιγάρα, αναψυκτικά και τα γλυκά. Συνιστάται να καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες τροφών πλούσιες σε φυτοοιστρογόνα - τα φυτικά οιστρογόνα τα λαμβάνει το σώμα ως δικά του .Θα τα βρούμε σε σπόρους των φυτών στα όσπρια, και το λινέλαιο που παράγεται από αυτούς, σιτάρι, βρώμη, καλαμπόκι ή καρότα.

Φυτοοιστρογόνα ή HRT;

Η άμεση αιτία που μας δίνει και το συμπέρασμα κατά τη διάρκεια των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης, είναι ότι υπάρχουν ελλείψεις σε οιστρογόνο.

Για τη συμπλήρωση αυτών των ελλείψεων σας επιτρέπει να ελαχιστοποιήσει την ταλαιπωρία

κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης.

Υπάρχουν δύο τρόποι - φυτοοιστρογόνα θεραπεία ή ορμόνη αντικατάστασης.

Τα φυτοοιστρογόνα, αν και κατασκευές στην πραγματικότητα μοιάζουν με ανθρώπινες ορμόνες δεν θα επηρεάσουν ουσιαστικά στη βελτίωση της υγείας και της ευημερίας.

Η αλήθεια είναι ότι το σώμα τα αναγνωρίζει αυτά σαν οιστρογόνα και τα συνδέει με τους νευρώνες του υποθαλάμου ως δικά του. Ωστόσο, έχουν πολύ ασθενέστερη δύναμη από τις φυσικές θηλυκές ορμόνες. Αντίθετα, βοηθούν αυτές τις γυναίκες, που από τις επιπτώσεις της εμμηνόπαυσης υποφέρουν προσωρινά, και σε μικρό βαθμό.

Υπό την προϋπόθεση ότι θα καταναλώνουν φυτοοιστρογόνα μέσω της διατροφής, το ποσοστό των ορμονών που περιέχονται είναι αρκετά χαμηλό για να μιλάμε για κάποιο θεραπευτικό αποτέλεσμα.

Σίγουρα, για πιο αποτελεσματική δράση είναι η θεραπεία ορμονικής υποκατάστασης,

η οποία ρυθμίζει με σαφήνεια την έλλειψη οιστρογόνων και ελαχιστοποιεί τα κουραστικά συμπτώματα της εμμηνόπαυσης.

Κατά την εφαρμογή της βλέπουμε επίσης και έναν αριθμό άλλων θετικών αποτελεσμάτων, για παράδειγμα την μείωση της χοληστερόλης, στην αυξημένη προστασία έναντι του διαβήτη τύπου 2 και στην οστεοπόρωση, την βελτίωση στα αιμοφόρα αγγεία και στο αίμα, στον έλεγχο της πίεσης.

Εάν η HRT κάτω από ιατρική παρακολούθηση, στις κατάλληλες και σταθερές δόσεις πριν την ηλικία των 60 ετών, βελτιωθεί, μπορεί να θεωρηθεί όχι μόνο αποτελεσματική, αλλά και ασφαλής.