Είσαι εδώ: Υγεία και ομορφιά  »  Συμβουλές  »  Τρόποι για αντιμετώπιση της ξαφνικής όρεξης κατά το αδυνάτισμα

Τρόποι για αντιμετώπιση της ξαφνικής όρεξης κατά το αδυνάτισμα

Δημοσιεύθηκε ανά κατηγορία Συμβουλές       
Τρόποι για αντιμετώπιση της ξαφνικής όρεξης κατά το αδυνάτισμα

Εξαρτιέσαι να χάσεις γρήγορα κιλά, αλλά δεν μπορείς να ελέγξεις τις ανεπιθύμητες επιθέσεις πείνας. Διάβασε τις συμβουλές μας και γνώρισε τρόπους για να ελέγχεις την όρεξη κατά την διάρκεια της δίαιτάς σου.

Οι βραδινές επιθέσεις πείνας είναι ο καλύτερος δρόμος για την παχυσαρκία τρώγοντας, ένα μεγάλο, πολυθερμιδικό φαγητό, βαραίνουμε τον οργανισμό μας , που δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με την παραπανίσια ενέργεια και την μετατρέπει σε λίπος. Για να το αποφύγεις αυτό, χρειάζεται να ακολουθήσεις αυτές τις απλές συμβουλές:

 

  1. Φάε πέντε - έξι γεύματα καθημερινά τρία βασικά και δυο συμπληρωματικά.

  2. Έλεγξε το διάλειμμα μεταξύ των γευμάτων να είναι λιγότερο από 3 ώρες.

  3. Πιες δύο λίτρα νερό το λιγότερο καθημερινά.

  4. Παραιτήσου από προϊόντα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη.

  5. Κατανάλωσε προϊόντα ολικής αλέσεως, πλούσια σε φυτικές ίνες.

  6. Αν πεινάσεις ξαφνικά πιες νερό, χωρίς ζάχαρη τσάι ή με γεύση φρούτου.

 

Εάν δεν ξεπεράσεις την πείνα, μπορείς να επιτρέψεις να καταναλώσεις ξηρά , χαμηλών θερμίδων λαχανικά: καρότα, πιπεριές, αγγούρι, ή μία σαλάτα με μικρή ποσότητα λαδιού.

Επιτρέπονται επίσης φρούτα, αν και λόγω της αρκετής ποσότητας των θερμίδων προτείνονται αυτά που περιέχουν αρκετή ποσότητα νερού: φράουλες, καρπούζι, γκρέιπ φρουτ. Αρκετά καλά γιαι τσιμπήματα είναι οι σούπες λαχανικών χωρίς επιπλέον κρέας ή σάλτσες. Θα πρέπει να παραιτηθείς από τα < γρήγορα γεύματα > ειδικά αυτά που περιέχουν και αρκετή ποσότητα ζάχαρης. Εάν οι παραπάνω συμβουλές δεν φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, καλό θα ήταν να απευθυνθείς σε κάποιον διαιτολόγο, που θα σε βοηθήσει να καθορίσεις την διατροφή σου με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να αποφευχθούν οι ξαφνικές επιθέσεις πείνας.